- Data: 25-04-2022
Do reklamy marketu budowlanego poszukujemy:
-Dojrzałe małżeństwo. Mężczyzna i kobieta w okolicach 50-tki. Zadbani. Mężczyzna siwiejący, może mieć zarost. Kobieta z dłuższymi włosami i promiennym uśmiechem. Dojrzali, ale z werwą i energi ą . Nie mogą się bać wzajemnej bliskości.
-Młoda para. Chłopak i dziewczyna 30-35 lat. Nieco alternatywni - on może mieć dłuższe włosy, ona z kolorowymi wstawkami.
-Nastolatek. Chłopak ok. 15-letni. Z burzą kręconych włosów. Typ młodego „rockmana”.
-Mama nastolatka. Kobieta około 45 lat. Pewna siebie, zadbana. Mile widziane krótkie włosy. Może być niższa od syna.
-Projektant. Uwaga! Rola mówiona - ważna barwa głosu oraz dykcja. Rozpiętość wiekowa dość szeroka - od 30 do 50 lat. Powinien reprezentować stereotyp typa „intelektualisty” - dość szczupły, twarz budząca zaufanie, pozytywna energia.
-Projektantka. Uwaga! Rola mówiona - ważna barwa głosu oraz dykcja. Dziewczyna około 35 lat. Charakterystyczna, typ artystki. Mile widziane wyraziste włosy, najlepiej kręcone.
-Montażysta. Męski, zdecydowany, ale nie z gruba ciosany. Budzący zaufanie. Przeczący powszechnym stereotypów wizerunku „fachury”, raczej wyglądająca na szefa ekipy budowlanej niż robotnika.